perjantai 15. maaliskuuta 2013

Paketti ruotsinmaalta

Tilattiin Ellin kans kankaita Rosa Huset- kaupasta. Tänään kävin sitten hakemassa paketin matkahuollosta, avasin ja katoin että ei oo totta, väärän paketin se Elli on mulle laittanu tulemaan. Oli nimittäin pikkusen jotain muutakin siellä kun kankaita. :D Kiitos taas, minen tiijä miten sinun yllärit sulle korvaan.... ;)

Mutta, tässä siis kuvia paketin sisällöstä:



Merkit täältä
 
Tuollaiset merkit pääsee minun tekemiin käsitöihin jatkossa koristamaan. Ja ihan varmaan laitan Tommin lumipukuunki tuommosen!! :) Se puku on muuten kohta valmis, itsekkään en kyllä tätä tietoa vielä oikein sisäistä. :)
 
Mukavaa viikonloppua, minun viikonloppu menee ompelutunnelmissa!

5 kommenttia:

  1. Eihän nyt tämmönen säästäväinen ihminen (kuten siis minä :D) voi puoli tyhjää pakettia lähettää! Joten pakkohan sinne oli jotain rojua tunkea täytteeksi.. :D

    VastaaPoista
  2. Voin kuvitella kuinka hyvin tuo mustavalkoinen eläinkuosi istuis minun päässä :D ihania kankaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meeri, käyppä kattomassa kelpaako se kun se on ruskeapohjanen jos tarkotit tuota kirahvikangasta! :)

      Poista
  3. ooii ihania kankaita.. täällä pipofriikin sormet jo syyhyää ;) -jenno

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, eikö ookki! :) sinun pitää käydä kahtomassa nuita kun tuutte taas täänepäin. :)

      Poista