perjantai 28. kesäkuuta 2013

Peittorojekti

Pakko mullaki tehä pikapostaus peittorojektista kun toinen osallinenkin (henkilö jolta voin aina kysyä neuvoa käsitöihin (ja muihinkin) liittyen) <3 oli postaillu samasta aiheesta... :)
Elikkä aloittelimme kässäkaverini kanssa ikuisuus peittorojektie. Ideahan luonnollisesti lähti Elliltä, minut on heleppo höynäyttää mihin tahansa käsityöprojektiin tai kangastilaukseen. ;) Minä oon vaan vähän hitaammanlainen nelijöitten virkkaaja kuin tämä toinen, mutta jospa minä saisin tehtyä vaikka tyttöille torkkupeitot. :) elikkäs, kuvanmukaisia virkkaillaan, tähän malliin ihastuttiin (tänne klik) ja mahtavan hyvän sovelluskeksinnön; whatsUp:n avulla ollaan pijetty virtuaalista virkkauskoulua yömyöhälle asti. Muutenhan minä en varmaan oisi saanu lähellekkään tuonnäköstä neliötä. ;)


Toinen juttu mistä haluan kirjottaa on Palasta Meijän Unelmaa. Tässä siis muutama kuva siitä, Oraviniemen Aarteesta jossa mahdollisesti tulevaisuudessa vietettäsi aikaa enemmänkin. <3



3 kommenttia:

  1. Oi voi, jospa tosiaan voitaisi tulevaisuudessa veneillä toistemme luo kylään! ;) Reippaita retkeilijöitä näyttää oleva myös mukana..<3

    VastaaPoista
  2. Pala unelmasta näyttää hyvältä :)

    VastaaPoista
  3. Nukutteko te siellä tänä kesänä teltassa ja ens kesänä mökissä? ;)

    Oih ja voih, kylläpä minä kuulostan viisaalta ku osaan niin hyviä neuvoja jaella.. *naurun pyrskähdyksiä* :D Eiköhän me olla tasoissa näissä virtuaalisissa avustushommissa virkkuukoulun ja hoitajakoulun jälkeen ;) On tämä kyllä niin kätevää nykyaikana! :)

    VastaaPoista