tiistai 5. helmikuuta 2013

Pinjan seikkailut osa 1

Pienimmäinen täytti vähän aikaa sitten 8kk ja kehitys liikkumisen suhteen on menny huimasti eteenpäin. Isosiskon perään on kerettävä!
Konttaaminen huoneesta toiseen sujuu jo melko vauhilla ja ylöskin pitäisi päästä. Paras on nousta jotakin aikuista vasten,kuten äitiä joka on ruoanlaitto hommissa. Isosiskoa vasten ei kannata yrittää,koska Neltsu on niin liikkuvaista sorttia että siinä saattaa nopeasti käydä huonosti. :)



Caro ja Pinja ja äitin nahkahanska


Täältähän se aarre löyty, nimittäin koirien vesikuppi!!
 
 

Sohvan takaa on kiva kerätä kaikki villakoirat....
 
 

 
Niin oli kiva se koirien vesikuppi että välillä piti bodikin käydä vaihtamassa. Tutkimusretken jälkeen voiskin alkaa nukkumaan............

 
Tyttöjen ollessa päikkäreillä äiti yritti tehä (huom, yritti) iskän lumipukua. Kaikkeen sitä pitääkin mennä lupautumaan!! :) Tommi siis haluaa metsästykseen enstex-kankaasta lumipuvun. Noh, ajatuksena ihan ok, mutta kun valmiita kaavoja ei yllättäenkään löydy. Niitä oon metästäny kissojen ja koirien kanssa. Joka tyypin kaavakirjan- anorakki ohjetta ajattelin ja jo piirsinkin kaavat siitä. Noh, en nyt tiijä että sopiiko se sittenkään käyttötarkotukseen. Tai jos päädyn siihen, niin kaavoja pitää muokata ja reilusti (ja just siinähän minä en oo hyvä).
 
No, on mulla mallina liian pieni lumipuku. Siitä sitten tänään piirtelin kaavoja (ja siinäkään minä en oo hyvä). Kaavat tuli piirrettyä ja leikkelin jätesäkistä (!!!! :D) koeversion. Noh, ne nyt tuossa sohvalla rötköttää, kun en jaksanu enää alkaa miettimään ja teippailemaan niitä yhteen. Tämä on siis ikuisuusprojekti josta varmasti kuullaan vielä. Mulla on ehkä hieman asennevamma tämän ompeluksen suhteen. :) Paljon kivempi on tehä mitä varmasti osaan, kuten vaikka ylipitkiä sukkia kuten kuvassa:
 
 
Ja anteeksi kuvien huono laatu, nämä on taas näitä kännykkäräpsyjä!
 
Ai niin, kävimmä Tommin kans luistelemassa iltasella retkiluisteluradalla. Tytöt oli mummulassa hoidossa. Olipa mukavaa yhteistä aikaa.

4 kommenttia:

  1. Minä olen hymyssä suin kulkenut koko illan kun mietiskelin sitä jätesäkkihommaa :D Siitä on kyllä sitten pakko laittaa kuva näytille! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D eikö se ookkaan ihan yleinen käytäntö näissä ompeluhommissa?! :D minä kun en raskinu lakanoita tuohon käyttää niin heti tuli mieleen se jätesäkki. Olen nimittäin itsekkin kokeillu kaasonmekon ekaa versiota jätesäkkinä. :D

      ja kuvaa tulee, varmasti. :)

      Poista
  2. Kiva kun kävit kommentoimassa blogiani, huomasin, että sulla on juuri alkanut blogielämä :)! Tein vastavierailun ja liityin remmiin mukaan :). Jään siis seurailemaan :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! :) Oli minulla blogi vuodatuksessa joskus muinoin, mutta sittenkun sieltä hävisi kaikki kuvat niin into meni vähäksi aikaa. Mutta jospa tämä toimisi! :)

      Poista